1
|
1
|
|
Художня література
як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва.
Вільям Вордсворт (1770—1850). "До прекрасного”
Уславлення в сонеті "До прекрасного” величезної сили "святого мистецтва”.
|
• Учень:
називає характерні ознаки художньої літератури як мистецтва слова (на
відміну від музики — мистецтва звуку, живопису — мистецтва пензля і т. д.);
виразно читає і аналізує сонет Вільям Вордсворта "До
прекрасного”;
визначає його провідну думку: Мистецтво "в пензлі чи пері” увічнює
життя людини й природи, бо спроможне "вирвать мить із плину часу і в ній
божисту вічність передать”.
|
С.5-7
|
|
2
|
1
|
|
Місце національних літератур у
всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи.
Веди (від 2 тис. до н. е.)
Жанрове розмаїття текстів, ідеї, сюжети, образи.
|
•
Учень:
характеризує Веди, Біблію, Коран як пам’ятки світової літератури (усна
/ писемна форма існування, проблема авторства, жанрове розмаїття текстів,
ідеї, сюжети, образи, які отримали найбільше поширення у світовій культурі,
особливості стилю, коментарі тощо), наводить приклади їхнього впливу на
розвиток всесвітнього культурного (літературного) процесу: ці книги —
енциклопедія знань, своєрідний культурний фонд, моральний кодекс народів, що
їх створили; невичерпне джерело мотивів, тем, сюжетів, образів для мистецтва
всього світу.
ТЛ Дає визначення поняття всесвітній літературний процес (поступальний
розвиток світової літератури від найдавніших часів до сьогодення).
|
С.9-10, взяти Біблію
|
|
3
|
1
|
|
Біблія (від 12 ст. до н. е.)
енциклопедія знань, своєрідний культурний фонд, невичерпне джерело мотивів,
тем, сюжетів, образів для мистецтва всього світу.
|
с.10-11, твір-мініатюра «Найскладніша
заповідь»
|
|