№
|
К/Г
|
Тема
|
Дата
|
ОЧІКУВАНІ
РЕЗУЛЬТАТИ
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
Примітка
|
Вступ.
Тема. Із
пісенних скарбів. (9)
|
1
|
1
|
Художній твір, як явище мистецтва, новий
ірреальний світ, створений письменником
|
|
Розуміти функції літератури як мистецтва слова і називати їх.
Висловлювати міркування з приводу функцій мистецтва, його місця в житті
людини.
Усвідомлення потреби зацікавлення мистецтвом, його впливу на людину.
Розуміти
пафос козацьких і чумацьких пісень.
Підібрати висловлювання відомих людей про українські пісні, прокоментувати
їх. Виразно і вдумливо читати тексти пісень, коломийок. Вміти проаналізувати
їхній зміст, образи, настрої, з’ясовуючи художні засоби, специфічні ознаки
народної пісні та коломийки.
Вивчити напам’ять: 2 пісні (на вибір).
Осмислення значення пісенної спадщини українців, бажання відроджувати і
вивчати оригінальну творчість.
|
С.10-14,
прочитати А.Костецький «Над козацьким порогом»
|
|
2
|
1
|
Позакласне читання А. Костецький «Над козацьким порогом»
|
|
Види
та визначення народних пісень
|
|
3
|
1
|
Соціально-побутові пісні. Жанрово-тематичне
розмаїття пісень.
Чумацька пісня «Ой у степу криниченька»
|
|
С.16-17,21-22
вивчити пісню напам’ять
|
|
4
|
1
|
Трагічний і героїчний пафос козацьких пісень
«Ой на горі, женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві»
|
|
С.18-21,
вивчити пісню напам’ять
|
|
5
|
1
|
Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі
коломийки» - перлини розсипаного намиста.
|
|
С.24-28,
скласти коломийку
|
|
6
|
1
|
Р. зв. м. Письмова робота про роль укр. пісні народної в житті народу
|
|
Переписати
твір у зошит, прочитати С.Васильченка «Олив’яний перстень»
|
|
7
|
1
|
Позакласне читання
С. Васильченко «Оливۥяний
перстень»
|
|
Записати
тексти народних пісень с.Житлівки, одну вивчити напам’ять
|
|
8
|
1
|
Література рідного краю.
|
|
С.32,
підготуватися до тестування
|
|
9
|
1
|
Тематична контрольна робота №1
«Із пісенних скарбів»
|
|
Індивідуальні
завдання за біографією І.Франка
|
|
Тема. «Про
далекі минулі часи» (22)
|