1
|
|
Художня література як
одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури.
Різновиди образів (образ-персонаж, образ-символ, словесні, зорові, слухові
тощо). ТЛ: поглиблення понять про художній образ, художній твір.
|
1
|
Розуміти
багатозначність художнього образу.
Називати і вміти відрізняти різні типи образів.
За допомогою слова вміти створювати елементарні образи.
Розвиток відчуття краси і сили художнього слова.
|
С.8-10, повт. Історичну
пісню
|
|
2
|
|
Українські історичні
пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками.
|
1
|
Пригадати історичні відомості
про часи, змальовані в піснях.
Вміти виразно і вдумливо читати тексти, розповідати про національних героїв,
які змальовано в них. Вміти створювати уявні словесні картини.
Визначати провідні мотиви пісень. Розвиток уміння характеризувати образи
історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі. Висловлювати власні судження
про те, за що народ увіковічнив імена своїх героїв.
Усвідомлення лицарства, сміливості, фізичної, духовної сили наших
героїчних предків. Виховання і утвердження цих якостей у наш час.
Розуміти значення і функції пісні в житті українського народу. Знати і розповідати легенду
про Марусю Чурай. Розвиток уміння виразного читання, коментування пісень.
Розглядати і пояснювати художні засоби. Висловлювати власне ставлення до
Марусі та її пісень. Вміти створювати уявний словесний портрет легендарної
поетеси.
Вивчити
напам’ять: "Засвіт встали козаченьки”.
Усвідомлення того, що добра слава про обдаровану людину живе у віках,
що поет — активний творець духовності.
|
С.11-15
|
|