Проспект : «Калинонька»
Девіз: Без дітей та калини нема України.
Доручення класу:
Голова класу: Долгих Аліна
Рада художників: Семіволос Микита
Рада спорту: Науменко Михайло
Рада веселощів: Петухова Марина
Рада вожатих: Алексєєнко Маргарита
Рада помогаїв: Бєловолов Валентин
Батьківський комітет:
Долгих Оксана Вікторівна
Бєловолов Андрій Вікторович
Представник на раді школи:
Долгих
Оксана Вікторівна
Аналіз за 2011-2012 навчальний рік
У класі навчаються 6 учнів, з них 3 хлопці та 3
дівчинки.
Матеріальне становище у
більшості дітей у сім'ях середнього рівня. Більшість дітей виховуються в
сім'ях, де панує взаєморозуміння та
злагода. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність.
У цілому діти чуйні одне до одного і за складних обставин кожен знаходив
підтримку в однокласників. За підсумками минулого навчального року
успішність складає 100% ,а якість знань – 67%, що
є найвищою по школі. Відмінників у класі немає, але є чотири хорошисти (Долгих Аліна, Бєловолов Валентин,
Семіволос Микита, Алексєєнко Маргарита). У класі є так званий резерв — це
Петухова Марина, що має шестірки.
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного
мікроклімату в колективі, який би сприяв
творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до
діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Протягом
року я веду виховну роботу, яка поєднала у собі традиційні форми та
методи роботи класного керівника та
нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу
вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги і та
індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяю
морально-етичному вихованню учнівського
колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для
цього проводив ряд бесід, годин спілкування на цю тематику.
Правоосвітня
робота, метою якої визнаю розуміння і потребу дотримуватися
законів України, дає позитивний результат. За цей рік не сталося жодного
випадку правопорушення.
Впроваджую ефективні технології превентивного
виховання, які виконують розвивальну
функцію і формують громадську активність учнів.
Для реалізації всіх цілей та завдань добирав такі
виховні технології, як години спілкування «Подивись на себе
очима товаришів», «Геть паління – ми здорове покоління», «Їх життя – приклад
для нас», «Земля мого дитинства», «Дав слово – виконай його», «Наше здоров’я в
наших руках».
Рольові
ігри «Турнір ввічливих», «Як поводити себе в транспорті».
|