Головна » Файли » класним керівникам |
[ Викачати з сервера (75.3 Kb) ] | 07.04.2013, 15:09 |
Метод проектів не е
принципово новим у світовій педагогіці. Він виник ще у 20-ті роки минулого
сторіччя в СІІІА. Його називали також методом проблем і пов'язувався він з ідеями гуманістичного напряму у філософії й
освіті, розробленими американським філософом і педагогом Дж. Дьюї та його
учнем В. Кілпатріком. Дж. Дьюї пропонував будувати навчання на активній основі
через діяльність учня відповідно до його особистого інтересу в цьому навчанні. Ідеї проектного
навчання виникли в Росії практично паралельно з розробками американських
педагогів під керівництвом російського педагога С. Т. Швацького в 1905 р. Під
його керівництвом була організована група співробітників-однодумців, які
намагалися активно використовувати проектні методи в практиці викладання. У Великій Британії,
СІІІА, Бельгії, Фінляндії, Німеччині та багатьох інших країнах ідеї Дж. Дьюї
знайшли широкий відгук і втілення. Раціональне поєднання теоретичних знань та
їх практичне використання в проектній технології можна сформулювати тезисом:
«Я знаю, навіщо мені потрібно, де і як я зможу використати все те, що я знаю». Враховуючи широке
розповсюдження на практиці проектної технології навчання, варто окреслити
основні поняття, ознаки даної технології. Слово «проект»
запозичено з латинської й походить від слова «ргоесtus», яке буквально означає «кинутий уперед». У сучасному розумінні проект —
це намір, який буде здійснено в майбутньому. Проект — сукупність певних дій, документів, текстів
для створення реального об'єкта, предмета, створення різного роду теоретичного/практичного
продукту... | |
Переглядів: 386 | Завантажень: 44 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |