Головна » Файли » учитель учню |
08.04.2013, 21:16 | |
1. Фразеологізм
—це: а) фрази, об'єднані в текст;
б) словосполучення; в) крилатий вислів; г) стійке сполучення слів, яке за значенням
дорівнює одному слову (словосполученню). 2. Що не є
джерелом для виникнення фразеологізмів? а) Усна народна творчість;
б) повсякденне
мовлення; в) влучні вислови видатних осіб; г) вислови
античних часів, біблійні вирази. 3. Фразеологізми у реченні є: а)
вставними конструкціями; б) членами речення, тотожними за значенням словам, які вони можуть заступати; в) не є членами речення; г) є підметами. 4. Походження слів можна з'ясувати, скориставшись: в) словником синонімів; г) фразеологічним словником. 5. Позначте фразеологізм: а) ліс дрімає; б) набрати води; в) золотий годинник; г) крізь землю провалитися. 6. Який з фразеологізмів має
значення «запам'ятати»? в) гріти руки;
г) терти потилицю. 7. З'єднайте фразеологізми з їхнім
значенням. 1.Аж за живіт братися а) Уникати зустрічі 2.Десятою дорогою обминати б) Спричинити ще більший 3.Висипати солі в рану в)Перевершити
кого-небудь у чомусь 4.За пояс заткнути г)Дуже сміятися, реготати 8. Позначте фразеологізми зі значенням
«завдавати мук, дошкуляти». а) Грати на нервах; б) підкласти свиню; в) заливати за шкуру сала; г) хватити лишку. 9. Доповніть
фразеологізми. Покласти зуби … ; носити камінь ... ; вилами поводі ... ; підвести під .... 10.Поясніть
значення фразеологізму шкіра та
кістки. 11. До фразеологізму мов у
воду опущений доберіть синонімічні та антонімічні. 12. Складіть два
речення, в одному з яких розбити глека вживається як вільне словосполучення, а в іншому — фразеологізм. | |
Переглядів: 1850 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |