Головна » Файли » учитель учню |
08.04.2013, 21:13 | |||||
1. Визначити рядок, у якому всі сполучники
належать до підрядних. А Мовби, проте, але, як; Б щоб, ніби, коли б, оскільки; В якщо, чи, що, то…то; Г ледве, також, або, хоча. 2. Визначити рядки, у яких сполучник з’єднує
частини складного речення. А Чоловічий хор «Мужність» успішно виступив на
фестивалі хорових та оркестрових колективів. Б Нещодавно відбулося обласне свято народного
танцю, і переможці одержали дипломи, подяки, пам’ятний кубок. В У фестивалі взяли участь юні співаки,
танцюристи віком від 8 до 18 років, також виступали солісти, дуети, танцювальні
дитячі ансамблі. Г З нагоди відзначення Міжнародного дня музеїв краєзнавчий музей провів День
відкритих дверей і Тиждень музеїв області. 3. Визначити, які сурядні сполучники виражають
несумісність понять або чергування явищ. А Розділові; Б протиставні; В єднальні. 4. Визначити рядок, у якому вжито парний
сполучник. А В українського народу збереглося багато
повір’їв про вогонь і воду, і місяць, і блискавку, і сніг. Б Є у лісі закуток — найглухіший з усіх
закутків. Захований він і від звірів, і від людей. В Діти порадували не тільки майстерним
виконанням колядок і щедрівок, а й зачарували цікавими костюмами, атрибутикою
різдвяних дійств. Г Здобуті знання й химерні уявлення
поєднувалися у вигадливих міфічних образах та історіях. 5. Визначити рядок, у якому всі сполучники
пишуться окремо. А Коли/б, начеб/то, з/тим/щоб, мов/би; Б для/того/щоб, як/тільки, тому/що, дарма/що; В за/те, ніби/то, у/зв’язку/з/тим/що, так/що; Г що/б, про/те, як/що, з/того/часу/як. 6. Установити відповідність між підрядними
сполучниками та їх групами за значенням.
7. Установити відповідність між підрядними
сполучниками та їх групами за значенням.
8. Прочитати. Виписати сполучники, зробити їх
повний морфологічний розбір. У художньому музеї
відкрита велика ретроспективна виставка «Художник про художника і про себе», з
тим щоб представити галерею портретів митців Волині кінця ХІХ — початку ХХІ
століття (З альманаху). 9. За поданим початком скласти речення так, щоб сполучник і з’єднував: а)
однорідні члени; б) частини складного речення.
і…
і… | |||||
Переглядів: 1308 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |